Una victoria que necesitábamos… y que supimos pelear hasta el final 🧡🐝

La necesitábamos. En casa, después de semanas complicadas y ante un rival exigente. Y llegó. Ganamos 28–26 a Hernani, en un partido duro, igualado y cargado de tensión, que supimos sacar adelante con carácter y corazón.

El inicio fue inmejorable. Salimos concentrados y con ambición, y muy pronto conseguimos adelantarnos con un ensayo que nos dio confianza. Hernani reaccionó rápido y consiguió darle la vuelta al marcador, aprovechando su acierto al espacio y castigando nuestros errores. Aun así, no dejamos de creer y, antes del descanso, volvimos a meternos en el partido para llegar al intermedio con todo abierto (14–19).

Tras la reanudación dimos un paso al frente. Empujamos, jugamos más tiempo en su campo y encontramos el premio con un nuevo ensayo. Y ahí llegó una de las acciones del partido: la transformación de Mateo Martínez a bote pronto, forzado por el viento y bajo la presión directa del rival, una ejecución de enorme dificultad técnica que nos permitió colocarnos por delante y encender a la grada. Por estas cosas y mas fue el MVP del partido.

Hernani volvió a golpear con un maul dentro de nuestra 22 y otra vez tocó remar. Lo hicimos. Mantuvimos la calma, insistimos y, en los minutos finales, encontramos el ensayo que culminó la remontada y nos puso por delante definitivamente.

Los últimos instantes fueron de máxima tensión, defendiendo cada balón como si fuera el último. Y cuando sonó el pitido final, llegó el desahogo.

Porque no fue solo una victoria más.
Fue una victoria necesaria, de esas que refuerzan al grupo y devuelven confianza.

Seguimos. Juntos. 🧡🐝

Una victòria que necessitàvem… i que vam saber lluitar fins al final 🧡🐝

La necessitàvem. A casa, després de setmanes complicades i davant un rival exigent. I va arribar. Vam guanyar 28–26 a Hernani, en un partit dur, igualat i ple de tensió, que vam saber traure endavant amb caràcter i cor.

L’inici va ser immillorable. Vam eixir concentrats i amb ambició, i molt prompte ens vam avançar amb un assaig que ens va donar confiança. Hernani va reaccionar ràpid i va aconseguir capgirar el marcador, aprofitant el seu encert a l’espai i castigant les nostres errades. Tot i això, no vam deixar de creure i, abans del descans, vam tornar a ficar-nos en el partit per arribar a l’intermedi amb tot obert (14–19).

Després de la represa vam fer un pas endavant. Vam empènyer, vam jugar més temps en el seu camp i vam trobar el premi amb un nou assaig. I ací va arribar una de les accions del partit: la transformació de Mateo Martínez a bot pront, forçada pel vent i sota la pressió directa del rival, una execució de gran dificultat tècnica que ens va permetre posar-nos per davant i encendre la graderia.

Hernani va tornar a colpejar amb un maul dins de la nostra 22 i una altra vegada va tocar remar. I ho vam fer. Vam mantindre la calma, vam insistir i, en els minuts finals, vam trobar l’assaig que va culminar la remuntada i ens va posar per davant de manera definitiva.

Els últims instants van ser de màxima tensió, defensant cada baló com si fora l’últim. I quan va sonar el xiulet final, va arribar l’alleujament.

Perquè no va ser una victòria qualsevol.
Va ser una victòria necessitada, d’aquelles que reforcen el grup i tornen la confiança.

Seguim. Junts. 🧡🐝